Prima pagină > Leapsa > Leapșa

Leapșa

Am găsit o leapșă interesantă via kyasarin -=-キャサリン-=- . Ideea e „Desktopul unui blogger” așa că am făcut și eu rapid un screenshot.

Poza actuală e destul de nouă (în jur de 5 zile), ea reprezintă ochiul meu stâng dublat.. :-@ blah blah, detalii. Încerc să țin o oarecare ordine acolo, dar de obicei e dezastru. Cine e interesat, poate participa la această leapșă, doar să mă anunțe să arunc și eu un ochi pe blogul său, totodată cei care nu au blog pot posta prin comentarii screenshoturi cu desktopurile mirifice.

și dacă tot postez aici screenshoturi, voi arăta și rezultatul la http://romanian-speedtest.10-fast-fingers.com/ test pe care vă recomand să îl încercați. Am scris 97…cu 1 greșeală și 98 fără greșeală (la 98 nu am screenshot, am dat backspace editând ultimul cuvânt și nu am apucat print screen).


Categorii:Leapsa Etichete:, ,
  1. 11 Mai 2011 la 20:44

    eu nu am desktop, folosesc linux, nu văd la ce ajută desktopul, te face să fii mai dezorganizat, când descarc ceva pun direct într-un folder în care ar trebui să fie chestia respectivă

  2. 3 Mai 2011 la 22:48
  3. anticalofil16
    3 Mai 2011 la 22:04
  4. Kyasarin
    3 Mai 2011 la 19:46

    al meu o fost cam roz… dar merge :-j :))

  5. 3 Mai 2011 la 16:19

    motivațional desktop!=))

  6. Hellen
    3 Mai 2011 la 16:11

    u jelly broh?

  1. 3 Mai 2011 la 15:17

Lasă un răspuns

